♦Институционалдык аккредитация♦
- Минималдуу талаптарды аткаруунун анализи жана далилдөө базасы
Өзүн-өзү баалоо критерийлери | Билим берүү уюмунун анализи
(өзүн-өзү анализдөө) |
Далилдөөчү база | |
БАШКАРУУНУН НАТЫЙЖАЛУУЛУГУ ЖАНА БИЛИМ БЕРҮҮНҮН САПАТЫН КАМСЫЗДОО САЯСАТЫ | |||
1.1. | Билим берүүнүн стандартына жана кызыктар тараптардын аныкталган керектөөлөрүнө ылайык билим берүүчү уюмдун ишин жөнгө салуучу бектилген ички актылардын болушу. | Кыргыз Республикасынын Билим берүү жөнүндөгү мыйзамы, Президенттин жана Кыргыз Өкмөтүнүн указдары, республикалык, муниципалдык деңгээлдеги ченемдик актылар, мектептин ишин жөнгө салууучу жоболор, локалдык актылар, мектептин өнүгүү концепциясы, башкаруучулук ишмердүүлүгүнүн концепциясы, билим берүү программасы менен кызматтык келишимдер, буйруктар жана төмөндөгү локалдык нормативдик актылар багыты менен иш алып барат.
Локалдык актылардын мазмуну 1. Кызматкерлер менен мамилени калыптандыруучу локалдык актылар 2. Өзүн-өзү башкаруучу органдарынын ишмердүүлүгүн калыптандыруучу локалдык актылар 3. Административдик ишмердүүлүктү калыптандыруучу локалдык актылар 4. Окуу процессин калыптандыруучу локалдык актылар 5. Усулдук иштерди калыптандыруунун локалдык актылары 6. Жардам берүү кызматынын ишмердүүлүгүн калыптандыруучу локалдык актылар Келишимдер: Эмгек келишими; Материалдык баалуулуктар боюнча жоопкерчилик; Ата-энелер менен мекеменин ортосундагы келишим; Жогорку окуу жайлар ортосундагы келишимдер.
|
Устав
2018-2023 окуу жылындагы окуучулардын кыймылынын салыштырмалуу мониторинги 2019-2023 салыштырмалуу комплектештируу боюнча 5 жылдык мониторинги Административдик дежурство жөнүндө жобо Административдик контролдук иштерди жүргүзүү жөнүндө жобо Аралыктан окуу процессин окутуу жөнүндө жобо Арыз, даттануулар жана апелляцияларды кабыл алуу жана карап чыгуу жөнүндө жобо Ата-энелер комитети жөнүндө жобосу Билим берүүнүн сапатына мониторинг жүргүзүү жөнүндө жобо Декаданы уюштуруу жөнүндө жобо Директор алдындагы кенешменин жобосу Документтерди сактоо эрежеси боюнча жобо Илимий методикалык кенеши жөнүндө жобо Иш кагаздарды жүргүзүү боюнча жобо Коррупцияга каршы күрөш боюнча жобо Коррупцияны алдын алуу боюнча жобо Кылмыштуулукту алдын алуу кеңешмеси жобо Кыргыз республикасынын № 201 токтому Мамлекеттик аттестациясын өткөрүү жөнүндө жобо Мектеп ичиндеги көзөмөл иш план Мектеп жетекч. функционалдык милдеттери Мектепте предметтик олимпиадаларды өткөрүү жобосу Мугалимдин этикасы жөнүндө жобо Окуу процессиндеги коопсуздукту камсыздоо боюнча жобо Окуучулардын билимин баалоо жөнүндө жобо Окуучулардын дептерлеринин сакталышы жобо Олимпиаданы өткөрүү жөнүндө жобо Пед. жамааттын билимин үзгүлтүксүз жогорулатуу жобосу Сабакты пландаштырууну жөнгө салуу жобосу Терроризмге каршы коопсуздук боюнча жобо Техникалык кызматкерлердин жоболору Башталгыч класстар боюнча завучтун милдети |
1.2. | Билим берүү уюмунун бекитилген комиссиясынын, кызыктар тараптарынын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу. | Педагогикалык кенештин чечими менен бекитилген мектептин миссиясы, максаты мектептин стратегиялык планында жана учурдагы окутуп тарбиялоону жакшыртуу планында чагылдырылган. Мектепти жана кызыктар тараптарды өзүн-өзү баалоонун жыйынтыктары эске алынып, стратегиялык планга киргизилген. Стратегиялык максаттар жана индикаторлор, ошондой эле аларга жетишүү планы иштелип чыккан. Стратегиялык максаттар билим берүүнүн сапатына жетишүүгө багытталган өнүгүү максаттары жана пландары кызыкдар тараптар менен талкууланган. Мектептин миссиясы: Коомчулук менен тыгыз байланышта окуучуларга сапаттуу билим берүү менен коомдо өз ордун таба билген, ар тараптан өнүккөн инсанды тарбиялоо.
Мектептин максаты: интерактивдүү усулдарды жана заманбап технологияларды пайдалануу аркылуу, окуучулардын билим сапатын жогорулатуу жана компетенттүүлүккө тарбиялоо. |
Сабакты пландаштырууну жөнгө салуу жобосу
Сабакты пландаштырууну жөнгө салуу жобосу Ачык сабак өткөрүү жөнүндөгү жоболор 2021-2022-окуу жылына карата дене тарбия,көркөм өнөр,технология,музыка усулдук бирикмесинин иш планы 2021-2022-окуу жылындагы предметтердин декадасынын өтүү графиги 2021-2022-окуу жылынына карата тузулгон жылдык иш план 2022-2023- окуу жылындагы предметтердин декадасынын өтүү графиги 2022-2023-окуу жылынын методикалык иштер боюнча планы Англис тили Календардык план 11-класс Англис тили усулдук бирикмесинин 2022-2023-окуу жылына карат иш планы Ачык сабак өткөрүү жөнүндөгү жоболор Башталгыч класстарынын усулдук бирикмесинин 2021-2022-окуу жылына карата иш планы |
1.3. | Билим берүүнүн сапатын камсыздоо жана жооптуу адамдардын/түзүмдөдүн болушу | Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу үчүн мектеп тынымсыз иш алып барат. Директордун буйругу менен билим сапатын камсыз кылуу максатында администрация мүчөлөрүнө функционалдык милдеттер бөлүштүрүлгөн. Мектепте билим сапатын камсыз кылуу боюнча иштер жүргүзүлөт. Билим сапатын көтөрүү максатында усулдук бирикмелерде, усулдук кеңеште, педагогикалык кеңешмелерде предметтердин берилиши, абалы, окутуунун методикалык ыкмалары, предметтер боюнча билим сапатынын мониторинги каралып, жетишкендиктери, кемчиликтери талкууланып, баалоо, толуктоолор жана сунуштоолор берилет. Сабактардын сапаттуу өтүлүшү системалуу түрдө көзөмөлдөнүлөт. Билим берүү сапатын камсыз кылуу системасын ишке ашырууда локалдык документтер менен иштер жүргүзүлөт.
Окуучулардын билим сапаты чейрек сайын аныкталат, талданып, аны жогорулатуу боюнча иштер жүргүзүлүп, отчет берилет. Мектеп мугалимдеринин өткөргөн окуу жыл ичинде сабактын максатына жетүү иш аракеттери, сабактары, башка түрдөгү иш- чараларына катышып, алардын формасы жана мазмуну анализделет. Окуучулардын окуу жүктөмүнө, санитардык- гигиеналык талаптардын аткарылышына көзөмөл жүргүзүлөт. Окуучуларды мамлекеттик жыйынтыктоочу аттестациясына даярдоо, уюштуруу иштери жүргүзүлүп, окуу жылынын аягында бүтүрүүчүлөргө окууну аяктагандыгы тууралуу документ берилет. Насаатчы катары бөлүнгөн мугалимдер бирдиктүү иш планынын негизинде жаш адистерге усулдук жардам көрсөтүшөт.Усулдук кеңештин иш мерчеминин негизинде төмөнкүдөй иштер аткарылат: -насаатчы мугалимдердин сабактарына жаш мугалимдердин катышуусун уюштуруу; -жетишпеген, аттестацияланбаган окуучулар менен иш алып баруу; -артыкчылыгы менен аттестат, артыкчылык күбөлүк менен аяктоочу окуучулар менен иш-чараларды уюштуруу; -предметтик декадаларды өткөрүү; Мектепте 10 усулдук бирикме иштейт. Ар бир усулдук кабинеттер компьютер, принтелер(мугалимдер үчүн) менен жабдылган. Мектептин жалпы ички аянты-5481,0 м2 Мектепте окуу кабинеттери жарык жана жылуу. 26 окуу кабинети бар. 1 информатика кабинети- анда 20 компьютер, 1 мультимедия кабинети анда 14 компьютер жана жалпы мектеп боюнча 11 штук проектор, 5 штук интерактивдуу доска, интерактивдүү 1 панель бар. 50 видео- байкоо орнотулган. Эки кабаттан турган (душу менен) спорт залы жана бардык шарты менен жабдылган 160 орундуу ашкана, 240 орундуу жыйын залы бар.Усулдук бирикменин жетекчилери өздөрүнүн иш мерчеминин негизинде билим сапатын көтөрүүгө басым жасашып, окуу бөлүмүнүн башчысы менен биргеликте иш алып барышат. Мугалимдердин өз ара сабактарга катышып, өз ара сабакка анализ беришип, тажрыйба алмашат. Билим сапатын камсыздоо саясатын жүргүзүүдө жооптуу адамдар буйруктун негизинде бекитилген, өздөрүнүн кызматтык милдеттерин так билет, ар бир мугалимге предметтери, класстары боюнча салыштырмалуу мониторинг жүргүзүлөт. |
2018-2022-жылдардын аралыгында сыйлаган сыйлык баракчалары жөнүндө маалымат
2018-2023 окуу ж. окууч.салышт. мониторинги 2020-2021-окуу ж.жылдык билим. сапат.анализ (мониторинг) 2020-2021-окуу жылына карата окуу тарбия иштери боюнча анализ отчету 2021-2022-окуу жылындагы метод ишинин анализи 2021-2022-окуу ж. билим сапаты ж.жетишүү 2022-2023 1-ч. окуу тарб.ишт мониоринг 2022-2023 2-ч. окуу тарб. ишт. мониторинг 2018-2022-жылдардын аралыгында сыйлаган сыйлык баракчалары жөнүндө маалымат 2018-2023 окуу ж. окууч.салышт. мониторинги 2019-2020-окуу жылынын ата-энелер чогулушунун №1 протокол 2020-2021-окуу ж.жылдык билим. сапат.анализ (мониторинг) 2020-2021-окуу жылына карата окуу тарбия иштери боюнча анализ отчету 2020-2021-окуу жылындагы окуу-тарбия иштериндеги көйгөйлөргө багытталган анализи 2020-2021-окуу жылынын 1-чейрегинин билим сапаты жана жетиш катыш боюнча анализа 2021-2022 окуу жылына карата окуу-тарбия иштери боюнча анализ-отчету. 2021-2022-окуу жылындагы метод ишинин анализи 2021-2022-окуу ж. билим сапаты ж.жетишүү( жылдык .отчет -мониторинг) 2022-2023 1-ч. окуу тарб.ишт мониоринг 2022-2023 2-ч. окуу тарб. ишт. мониторинг 2022-2023- окуу жылындагы билим сапатынын 2-чейрегинин анализи 2022-2023- окуу жылындагы метод ишетринин анализи 2022-2023-окуу жылына карата түзүлгөн усулдук бирикменин иш планы 2022-2023-окуу жылындагы билим сапатыныны мониториг анализи Арыз, даттануулар жана апелляцияларды кабыл алуу жана карап чыгуу жөнүндө жобо Башт.кл УБ 2022-2023 окуу жылына карата иш план Билим берүүнүн сапатына мониторинг жүргүзүү жөнүндө жобо Бүтүрүүчүлөрдүн жыйынтыктоочу атестаттациясын уюштуруу жана өткөрүү үчүн иш чараларынын планы Зээндүү жана таланттуу окуучулар менен иштөө жобосу илимий методикалык кенеши жөнүндө жобо Мам.тил 2022-2023-жж жылдык иш план Мамлекеттик аттестациясын өткөрүү жөнүндө жобо МЕКТЕПТЕ ПРЕДМЕТТИК ОЛИМПИАДАНЫ ӨТКӨРҮҮ ЖОБО Методикалык иштердин 2021-2022-окуу жылындагы анализи Мугалимдердин өз билимин жогорулатуулары боюнча аналих Начар окуган окуучулар менен иштөө планы 4-класс Окууда жетишпеген балдар менен ишөө Окуучулардын билимин баалоо жөнүндө жобо Олимпиаданы өткөрүү жөнүндө жобо Пед. жамааттын билимин үзгүлтүксүз жогорулатуу жобосу Таланттуу окуучулар менен иштоо 4-класс Усулдук бирикме жөнүндөгү жобо
|
1.4. | Персоналдын, окуучулардын, социалдык өнөктөрдүн жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдердин болушу. | Мектеп Уставдын негизинде иш алып барат.
Мугалимдердин жана окуучулардын жүрүм-туруму мектептин эмгек тартибинин ички эрежесинде каралган. Мугалимдин жүрүм-туруму боюнча “Этика” коммисиясы түзүлгөн. Ал эми окуучулардын этикалык ченемдерин сактоо боюнча ар тараптуу иш чаралар: мектеп парламенти, ТИ боюнча директордун орун басары, соцпедагог, ИДН жана сырттан келген долбоолор менен тренинг, тегерек стол, жыйналыштар болуп турат. |
2021-2022-окуу жылындагы тарбия иштеринин анализи антитеррордук паспорт
Жамаатык келишимдер боюнча жобо Жамаатык келишимдер боюнча мыйзамы Жарандык коргоо күнүн өткөрүү боюнча буйрук Жемкорчулукка каршы күрөшүү жөнүндө буйрук Класс жетекчилердин милдеттери боюнча жобо Класс жетекчилердин функционалдык милдеттери боюнча жобо Класс жетекчинин ишмердүүлүгү максаты жана милдеттери Класс жетекчинин кызматтык нускамасы Мектептин ички тартибинин эрежелери Окуу процессиндеги коопсуздукту камсыздоо боюнча жобо Профилактикалык кенешме жонундо жобо Соц.паспорттун 5-жылдык анализи Соц.педагогдун жылдык планы 2022-2023-ж Социалдык педагогдун милдети жонундо буйругу Тарбия иштери боюнча 2022-2023 окуу жылынын анализи Терроризмге каршы коопсуздук боюнча жобо Укук коргоо органдары менен кызматташуу тууралуу жобо |
1.5. | Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондай эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол жоболорунун болушу | Мектепте окуучулардын билим алуусу үчүн коопсуз физикалык жана психологиялык ыӊгайлуу шарттарды түзүү максатында бардык аракеттер көрүлгөн, чөйрөнүн коопсуздугун мониторингдөө жол-жоболору, механизмдери иштелип чыккан жана бекитилген. | №94 ЖОББМ техникалык коопсуздугу боюнча окуучулардын суроту
Жарандык коргоо күнүн өткөрүү боюнча буйрук Жарандык коргоо күнүн өткөрүү боюнча буйрук Жол эрежесин сактайлы. Бир айлык иш план Кылмыштуулукту алдын алуу кеңешмеси жобо Окуу процессиндеги коопсуздукту камсыздоо боюнча жобо Өрт коопсуздугунун алдын алуу боюнча иш-планы Өрт өчүрүү кошуунун түзүү жөнүндө буйрук Профилактикалык кенешме жонундо жобо Соц. педагогдун кызматтык милдетинин жобосу Соц.паспорттун 5-жылдык анализи Соц.педагогдун жылдык планы 2022-2023-ж Социалдык педагогдун милдети жонундо буйругу Социалдык педагогунун ишмердүүлүгү Терроризмге каршы коопсуздук боюнча жобо Укук коргоо органдары менен кызматташуу тууралуу жобо
|
1.6. | Кызыктар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу | Мектепте кызыктар тараптары менен чечимдерди кабыл алууда жана оңдоолорду киргизүүдө директордун алдындагы кеңешмеде, педагогикалык кеңешмеде, ата-энелер чогулушунда, УБнин чогулушунда каралып, чечим кабыл алынат. Тиешелүү токтомдор, буйруктар жазылат. | 1.3Ата-энелер комитети жөнүндө ЖОБО
2019-2020-о.ж.ата-энелер №1 прот. 2019-2020-окуу жылындагы ата-энелер №1 протокол 2022-2023-окуу жылындагы ата-энелердин жыйналышынын №1 протоколу |
1.7. | Билим берүүнүн колундагы маалыматтык системасынын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу | Мектеп маалыматтардын электрондук системасына ээ. Маалыматты чогултууга, кайра иштетүүгө, киргизүүгө, талдоого жооптуу адамдар бар. Маалыматтар мектептин жыл сайын жүргүзүлүүчү өзүн-өзү баалоосу жана мектепти өнүктүрүүнүн негизги көрсөткүчтөрү боюнча пландоо үчүн чогултулат, сакталат, талданат. Мектептин эффективдүүлүгүнүн негизги көрсөткүчтөрүнүн системасы мектептин стратегиялык планында көрсөтүлгөн. Керектөөлөрдү канааттандыруу боюнча баалоо жүргүзүү үчүн ата-энелерди, билим алуучуларды сурамжылоо, контингент жөнүндө сандык маалыматтар жана окуудагы жетишкендиктин көрсөткүчтөрү ж.б. колдонулат. | Аралыктан окуу процессин окутуу жөнүндө жобо
Электрондук каттоо боюнча типтүү жобо |
Күчтүү жактары:
- Мектеп локалдык актылардын негизинде иш жүргүзөт.
- Сабак окутууда интерактивдүү досканы пайдалануу, мектепте интернет байланышынын жеткиликтүүлүгү.
- Ар бир кабинет проекторлор, компьютерлер менен камсыз болушу.
- Мектеп толугу менен жаңы инновациялык технологиялар менен жабдылгандыгы.
- Окутууну жана тарбиялоону жакшыртуу планынын жана стратегиялык пландын максатын туура коюу менен мектеп ичиндеги ар кандай билим берүү көйгөйлөрдүн чечилиши.
Алсыз жактары:
- Социалдык жактан коргоого муктаж болгон окуучулардын жылдан-жылга көбөйүшү.
- Физика, химия, биология сабактары боюнча лабораториялык иштерди жүргүзүү үчүн курал-жарактардын жетишсиздиги.
- Сырткы жана ички мигрант үй-бүлөлөрдүн көбөйүшү.
- Мектепте парта, отургучтардын жетишсиздиги.
Кадрдык саясаттын эффективдүүлүгү
2.1. | Педагогикалык, административдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумшка алуунун (бошотуунун) объективдүү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу | №94 ЖОББ Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексине ылайык педагогикалык кызматкерлерди жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун, жумуштан бошотуунун механизми катары ички локалдык актылардын бири болгон мектеп администрациясы, профсоюз уюму жана мектеп кызматкери ортосунда түзүлгөн “Эмгек келишиминин” талаптарына ылайык иш жүргүзүлөт.
Окуу жылынын башталышында «Эмгекти коргоо боюнча мектеп үчүн түзүлгөн инструктаждын» негизинде мугалимдердин кол тамгаларын койдуруу менен инструктаж өткөрүлүп, атайын журналга катталат. Мектеп персоналынын иштөөсүнө талапка ылайык шарттар түзүлгөн. Эмгек күнүнүн узактыгы жана кызматкерге коюлган талаптар эмгек келишиминде көрсөтүлөт. Мектеп кызматкерлеринин Эмгек келишими Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексинин 379- беренесинин, Кыргыз Республикасынын Ѳкмөтү тарабынан бекитилген Типтүү жобонун негизинде түзүлгөн ички эрежелер топтомун, локалдык актыларды эске алуу менен түзүлгѳн. |
Жамааттык келишимдер боюнча мыйзам Иштердин номенклатурасы жөнүндө жобо Мугалимдин этикасы жөнүндө жобо ТАРИФИКАЦИЯ 2018-2023-окуу жылдары |
2.2. | Штаттын комплектелишинин, пед персоналдын квалификациясынын жана билим берүү программасына шайкеш келүүсү. | Мектепте бардык предметтик сабактар боюнча толук комплектиленген. Бардык мугалимдер өз адистиги боюнча сабак беришет. Мугалимдер мектеп муктаждыгына жараша КР Эмгек кодексине ылайык ишке кабыл алынат.
|
ТАРИФИКАЦИЯ 2018-2023-окуу жылдары
|
2.3. | Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механимдердин жана жол-жоболордун болушу. | Окуучулардын мектепте билим алуусу үчүн коопсуз физикалык жана психологиялык ыӊгайлуу шарттарды түзүү максатында бардык аракеттер көрүлгөн.
Окуучулардын мектептеги психологиялык коопсуз чөйрөсүн камсыз кылуу максатында Мектептеги “Электрондук ишеним телеграмм почтасы” пайдаланылат. Соц.педагог жана уюштуруучу тарабынан көзөмөлдөнүп турат. ИДН кызматкерлери менен биргеликте ай сайын чогулуштар, рейддер жүргүзүлөт. Психолог окуучулар арасындагы психологиялык чөйрөгө анализ жүргүзүү максатында окуучулардан, ата-энелерден жана мугалимдерден анкеталарды алат. Окуучулардын коопсуздугун алдын алуу маселеси “купуя кутучадагы” баланын психологиялык көйгөйүн ата-энелер менен бирдикте маек жүргүзүү аркылуу чечилет. |
2021-2022 окуу жылына карата окуу-тарбия иштери боюнча анализ-отчету
№94 ЖОББМ техникалык коопсуздугу боюнча окуучулардын суроту Биринчи жардам корсотуу боючна инструкция Жарандык коргоо күнүн өткөрүү отчет Жарандык коргоо күнүн өткөрүү боюнча буйрук Жаш өспүрүмдөрдүн арасында кылмыштуулуктун алдын алуу боюнча иш-планы Жемкорчулукка каршы күрөшүү жөнүндө буйрук Жол эрежесин сактайлы. Бир айлык иш план Класс жетекчилердин милдеттери боюнча жобо Класс жетекчинин кызматтык нускамасы Мектептин ички тартибинин эрежелери окуу процессиндеги коопсуздукту камсыздоо боюнча жобо Өрт коопсуздугунун алдын алуу боюнча иш-планы Соц. педагогдун кызматтык милдетинин жобосу Соц.педаг.2022-2023-ж 2-ж.ж. отчету Соц.педагогдун жылдык планы 2022-2023-ж Соц.педагогдун жылдык планы 2022-2023-ж Соц.педагогунун ишмердүүлүгү ж Социалдык педагогдун милдети жонундо буйругу Социалдык педагогунун ишмердүүлүг ж Социалдык педагогунун ишмердүүлүгү Тарбия иштери боюнча отчет 2022-2023-жылы Тарбия иштери боюнча отчет 2021-2022 Терроризмге каршы коопсуздук боюнча жобо |
2.4. | Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчүнүн ишин баалоонун, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жол-жоболордун болушу | Мектепте иштелип жаткан иштерди, анын ичинде мугалимдердин ишмердүүлүгү, администрациянын, кенже тейлөөчү кызматкерлердин иштерин баалоо боюнча мектепте атайын эксперттик комиссия иш алып барып, чейрек сайын ар бир персоналдын иши бааланат.
Кызматкерлердин ишин баалоо, грамота менен сыйлоо, Билим берүү жана илим министрлигинин “Ардак” грамотасына, “Билим берүүнүн мыктысы” наамдарына мектеп ичиндеги өткөрүлгөн иш чараларга, райондук, шаардык деңгээлдеги мугалимдердин ар кандай түрдө өткөрүлгөн сынактарга катышуусу, окуучулардын жетишкендиктери, сынактарга катышуусу жана башкалары мектеп тарабынан бааланып, кесиптик бирликтин чогулушунда каралып, педагогикалык кеңеште сунушталып, чечим чыгарылат. Ар бир мугалим өзүнүн кесиптик чеберчилигин өркүндөтүү, өз билимин өстүрүү үстүндө иштейт. Мугалимдер белгиленген графиктин негизинде Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институтунан предметтер боюнча курстардан өтүшөт. Мектеп ичинде бирикмедеги мугалимдердин тажрыйба алмашуусу, топтомдорду иштеп чыгуусу, өз -ара сабактарга катышуусу, предметтик декадалардын өтүлүшү, шаардык семинарларга катышуусу, онлайн курстарга катышуусу мугалимдердин ишмердүүлүгүнүн бир бөлүгү болуп эсептелет. |
2018-2023 окуу жылындагы окуучулардын кыймылынын салыштырмалуу мониторинги
2022-2023-1-чейрек окуу жылындагы билим сапатыныны мониториг анализи Анализ.СШ №94.doc 2020-2021уч.год |
Күчтүү жактары:
- Мектептин бардык предметтер боюнча кесипкѳй, атайын адистиги бар мугалимдер менен толук камсыз болушу.
- Семинар-тренингдерге катышуулары жана инновациялык технологияларды колдонуу менен метод алмашып сабак өтүлөт.
Алсыз жактары:
- Мугалимдердин жана тех.кызматкерлердин айлыгы аздыгына байланыштуу туруксуздугу.
- Мугалимдердин класстан тышкаркы иштерди жүргүзүүдө кабинеттердин жетишсиздиги.
- Материалдык-техникалык база
3.1. | Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал, актылар залы, медициналык пункт, ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгерде болсо) болушу | Мектеп окуучуларынын татыктуу билим, жеткиликтүү тарбия алышы үчүн предметтер боюнча атайын жабдылган окуу кабинеттери, компьютердик класстары бар. Дене тарбия сабагы бардык шарттары бар спорт залда өтүлөт.
Мектеп ашканасы 250 орундуу. КРнын 2002-жылдын 27-июнундагы № 111“КРнын жалпы билим берүү мектептериндеги окуучулардын тамактануусун уюштуруу тууралуу” Указынын негизинде мектепте 1-4-класстардын окуучулары үчүн ысык тамак берилет. Окуу кабинеттеринде символикалар, класстык бурчтар, көрсөтмө куралдар үчун шкафтар, предметтерге ылайыкталган стенддер бар. Жалпы кабинеттердин саны: 26 Лабораториялык кабинеттер -2 (химия. физика), каражаттар аз. Кабинеттерде окутууга керектелүүчү маалыматтык-техникалык каражаттар: 1.компьютер – 34 шт (окуучулар үчүн) 2.проектор -11 шт 3.интерактивдүү доска-5 шт 4.телевизор- 6шт. Информатика кабинетинде жана усулдук бирикмелеинин кабинеттеринде интернет булагы орнотулган. Мектеп администрациясында 9 компьютер 4 принтер бар. Спорт залда: балдар жана кыздар үчүн кийинип – чечинүүчү бөлмө, баскетбол, волейбол, турник, гимнастикалык шырдак бар. Спорт аянтчасында: футбол, волейбол, баскетбол аянтчасы жана узундукка секирүү аянтчасы бар. Мектепте медкабинет бар. Медкабинетте муздаткыч, кушетка, дары-дармек жана ф-63, ф-26 документ салынган шкаф бар. |
1.3Ата-энелер комитети жөнүндө ЖОБО Англис тили кабинетинин паспорту Башталгыч класстардын кабинетинин паспорту Информатика кабинетинин нускамасы Информатика кабинетинин техникалык коопсуздук эрежеси Спорт залдагы техникалык коопсуздук эрежеси Физика кабинетинин паспорту техникалык коопсуздук эрежеси Химия кабинетинин паспорту жана техникалык коопсуздук эрежеси |
3.2 | Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери) | Окуу имаратынын коопсуздугу, тиешелүү санитардык-гигиеналык шарттардын аткарылышы, класстык бөлмөлөрдөгү нормага ылайык жылуулуктун болушу, желдетилиши, таза суу жана пандус менен камсыз болушу сыяктуу орчундуу маселелер Кыргыз Республикасынын Ѳкмөтү тарабынан 2016-жылдын 11-апрелиндеги №201 токтому менен бекитилген “Санитардык-эпидемиологиялык эрежелер жана ченемдерге” ылайык түзүлгөн №94 ЖОББ мектебинин санитардык- эпидемиологиялык шарттарды сактоо жөнүндөгү ички эрежелери жана мектептин “Эмгекти коргоо жана техникалык коопсуздук эрежелерин сактоо” боюнча усулдук колдонмосун жетекчиликке алуу менен жүргүзүлөт. Окуучулардын ден соолугун коргоо, жугуштуу оорулардын алдын алуу үчүн медайым менен бирдикте лекциялар окулуп, түшүндүрүү иштери жүргүзүлөт. Мектепте санитардык-эпидемиологиялык кызматтын жана гигеналык эрежелер жана ченемдер Билим берүү башкармалыгына келген буйруктар жана алгоритмдердин негизинде ишке ашырылат.
Өрт коопсуздугунун алдын алуу жана эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери боюнча мугалимдерге, окуучуларга жана тех.кызматкерлерге нускаманын негизинде түшүндүрүү инструктажы өткөрүлөт, журналга кол коюлат. Химия, физика, технология, информатика кабинеттеринде жана спорт залда окуучулар үчүн коопсуздук техникалык эрежелер өткөрүлот атайын журналдарга таанышкандыгы тууралуу колдору коюлат.
|
Информатика кабинетинин нускамасы
Кенже кызматкерлер жөнүндө жобо Спорт залдагы техникалык коопсуздук эрежеси Физика кабинетинин паспорту техникалык коопсуздук эрежеси Химия кабинетинин паспорту жана техникалык коопсуздук эрежеси |
3.3. | Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу | Материалдык- техникалык база боюнча анализ жүргүзүлгөн. Долбоор тартуу жана материалдык техникалык базаны жакшыртуу боюнча өсүш жылдан жылга көбөйүүдө |
Англис тили кабинетинин паспорту Башталгыч класстардын кабинетинин паспорту Информатика кабинетинин техникалык коопсуздук эрежеси Мектептин инвентардык суроттомосу Өрт коопсуздугу боюнча инструктаж Спорт залдагы техникалык коопсуздук эрежеси Техникалык кызматкерлердин жоболору. Физика кабинетинин паспорту техникалык коопсуздук эрежеси Химия кабинетинин паспорту жана техникалык коопсуздук эрежеси Чарба иштери 2022-2023-ж отчету Чарбалык иштерди уюштуруу планы 22-23-ж Эвакуациялоо боюнча инструкция
|
Күчтүү жактары:
- Мектепте окуучулардын толук кандуу билим алышына тиешелүү шарттардын болушу.
- Материалдык -техникалык базанын камсыздалышында ѳсүү динамикасынын болушу.
- Коопсуздук эрежелеринин сакталышын шарттаган иш аракеттердин жүрүшү.
Алсыз жактары:
- Мектептеги окуучуларынын нормадан көптүгү. Мектептин проекттик күчү – 960 орундук, бүгүнкү күндө 3049 окуучу билим алат.
- Окуучулардын көптүгүнөн окуу китептеринин жетишсиздиги.
3.Финансы ресурстарын башкаруу
4.1. | Финансылык пландоо системасынын болушу | Финансы ресурстарын башкаруу эки бѳлүктѳн турат:
— Бюджеттик каражаттар менен иш алып баруу. — Бюджеттик эмес каражаттар менен иш алып баруу. Мектептин кѳйгѳйлѳрүн аныктап чыгууда бардык кѳйгѳйлѳр тизмектелип чыгат. Ал кѳйгѳйлѳрдү чечүүнүн максаттары аныкталат. Ал максаттарды ишке ашыруу үчүн далилденген милдеттер келип чыгат. Бул милдеттерди чечүү финансылык ресурска барып такталат. Мына ошондой милдеттердин приоритети аныкталат. Ошол чечүү муктаждыгына жараша тизилет жана матрицалары иштелип чыгат. Окуу жылын аяктаганда, натыйжалар анализделип, чечилбей калган айрым маселелер кийинки жылдын планына киргизилет. КР “ББ Мыйзамынын” №92 30.04.2003 жылдагы 43 -беренесинин негизинде мамлекеттик бюджеттен мектептеги кызматкерлердин айлык акысына, коммуналдык кызматтарга, утурумдук ремонт иштерине, соц.фондго, жана башкага бөлүнөт. Пландоодо керектүү чыгымдар жазылат. |
Инвентардык тизмелер актылар
Техникалык кызматкерлердин жоболору. Чарба иштери 2022-2023-ж отчету |
4.2. | Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу | Мектептин ишин камсыз кылуу өнүктүрүү жана матералдык-техникалык базасын чыңдоо үчүн камкорчулук кеңеши, финансылык жана башка матералдык каражаттарды издейт жана тартуу боюнча иш жүргүзөт. | Инвентардык тизмелер актылар |
4.3. | Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу | Кошумча финансы жергиликтүү бийлик, райондук, шаардык кеңештин депутаттарынын жардамы менен ишке ашат
ЧОГУЛУШ: долбоорлор үчүн иштелип чыккан тендер үчүн каражат алуу, БААЛОО: билим берүү процессиндеги кызыкдар тараптын сурамжылоолору, КК отчеттору. Китепкананын отчету. ТАЛДОО: Ата-энелер чогулуштары , пед кенешмелер. ПЛАНДОО: окуучулар менен мугалимдердин катышуусунда чыгымдоо стратегиясын иштеп чыгуу тренингин ѳткѳрүү, пед кенеште кароо. Ѳнүгүү план: 1) коомдук бирикмелердин катышуусунда каражаттарды тартуу. 2)Демѳѳрчүлүктү тартуу. 3) Ар кандай денгээлдеги долбоорлорго катышуу. 4) Кошумча билим берүү кызматтарын уюштуруу. 5.)Кѳзѳмѳлчүүлѳр кенеши тарабынан каражаттарды тартуу. |
Жергиликтуу бийликтин бюджети.
Шаардык Кенештин каржылоосу. |
Күчтүү жактары:
- Жергиликтүү бюджеттен каржылануусу менен;
- Мектептин сан узелдеринин жаңыртылышы;
- Окуу кабинеттерде талапка ылайык интернет,видеокамералар жана компьютерлер менен камсыз болушу.
- Шаардык билим берүү башкармалыгы жана райондук билим берүү борборунун каржылоосу.
Алсыз жактары:
- Кенже персоналдардын айлык акысынын аздыгы. Миграциянын күчөшү.
- Окуучулардын санынын көптүгү.
- Ата-энелердин мектеп көйгөйүн чечүүдө пассивдүү мамилеси.
Корутунду: Свердлов районунун №94 жалпы орто билим берүү мектеби окуу-тарбия процессин жүргүзүүдө билим сапатын жакшыртуу жана камсыздоо, кадр саясатынын эффективдүүлүгүн жогорулатуу, материалдык-техникалык базаны чыңдоо, финансылык ресурстарды колдонуу саясатын жүргүзүүдөгү иштердин багыттарынын ачык-айкындуулугун өзүн-өзү баалоо боюнча отчетунда карап чыгып, комиссия төмөнкү жыйынтыкка келди.
Жүргүзүлгөн өзүн-өзү баалоонун негизинде комиссия ыйгарым укуктуу органдарга институционалдык аккредитациядан өтүү үчүн документтерди жиберүүнү сунуштай
Комиссиянын тѳрайымы:
Мектеп директору: __________ Ажыгулова.К.К.
Мүчѳлѳрү:
Окуу-тарбия иштери боюнча директордун орун басары: __________ Б.Э.Касымова
Тарбия иштери боюнча директордун орун басары: __________ А.Ж. Самудинова
Мамлекеттик тил боюнча директордун орун басары: __________Т.Орозалиева
Башталгыч класстар боюнча директордун орун басары__________Н.Ш.Бектурганова.
Профсоюз уюмунун төрайымы: __________А.Мамытова
Чарба иштери боюнча директордун орун басары__________Э.Боронбаев
Уюштуруучу____________Батыркулова Ырыс
Китепканачы____________Усубакунова Дамира