СОШ №94 Средняя общеобразовательная школа №94

О нас

 

Мектеп  жөнүндө маалымат.

 

№94 жалпы орто билим берүү мектеби 2015-жылы эксплуатацияга берилген.  Имараттын долбоорлук кубаттуулугу- 960. 2015-жылы алгачкы жолу регистрациядан өтүп  №94 жалпы орто билим берүү мектеби деп аталган. 2015-жылдын 9-сентябрында  №00909201510175   регистрациядан  өткөн. №94 ЖОББ мектеби Бишкек шаарындагы Свердлов районунун Дордой-12 көчөсүндө жайгашкан. Окутуу 3 сменада өтүлөт. №94 ЖОББ мектебинде 26 окуу кабинети, методикалык кабинет, 1 компьютердик кабинет, 1 мультимедиялык кабинет, заманбап китепкана, 250 орундуу жыйындар залы, медициналык пункт, 2 кабаттан турган душу менен спорт зал, 160 орундуу ашкананасы бар. Мектептин аянтында футбол аянтчасы бар.

2022-2023-окуу жылындагы мектептин окуучулары жөнүндө маалымат:

Класс комплектиси жалпы-80, жалпы окуучулардын саны-3049

Башталгыч класс-36 класс комплектиси, 1346 окуучу

Ортоңку баскычта-39 класс комплектиси, 1527 окуучу

Жогорку баскычта- 5 класс комплектиси, 161 окуучу

2022-2023-окуу жылындагы мектептин мугалимдери жөнүндө маалымат.

Мектепте жалпы 120 мугалим эмгектенет.

Жогорку билимдүү-113

Орто билимдүү-6

Бүтпөгөн орто-1

Билим берүүнүн мыктысы-4

Алардын ичинен:

– администрация – 12

– пенсионерлердин саны – 17

– жаш адистер – 16

3.3.Техникалык персоналдардын саны – 16

Окуу китептери жөнүндө маалымат

Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына ылайык китепкана иш алып барат. 5-6-класстын окуу китептери билим берүүчү программалардын жана мамлекеттик  билим берүү стандартынын талаптарына  дал келет. Ата-энелерге “Жаңы китеп” боюнча  түшүндүрүү иштери жүргүзүлөт. Ошондой эле кызыктар тараптардын керектөөлөрүнө толугу менен ылайык келет. Усулдук  колдонмолор ,  дидактикалык материалдар жетиштүү деңгээлде. Стандарттык билим берүү программалары, окуу планынын көчүрмөсү, КТП, сабактардын пландары мамлекеттик стандартка дал келет.

Мектептин китепканасынын фонду 21861 китепти түзөт.

Анын ичинен ;

Окуу китеп-20209

Корком адабият-192

Методика- 760

Мектептеги кыргыз класстары-46% китеп менен  камсыз болгон.

Мектептин китеп фонду адабий китептер менен жыл сайын толукталып турат

Мектептин жетишкендиктери:

2018-2019-окуу жылында Свердлов району “Жүрөгүм менин балдарда” аттуу сынакта 3-орун, 4-орун

2028-2019-окуу жылында Свердлов району “Эне тил жана Айтматов” үч айлыгында “Мыкты Айтматов кабинети” сыйлыгы берилген.

2018-2019-окуу жылында Бишкек шаары “ Инновациялык долбоорлор” аталышындагы конкурста 2-орун

2019-2020-окуу жылында  Акмият Свердлов району Сертификат 50 000сом

2020-2021-окуу жылынын бүтүрүүчүсү “Алтын тамга” артыкчылык аттестатын алган.

2021-2022-окуу жылында Свердлов району ИИБ уюштурган “Кичи футболдо” 1-орун алган,

2021-2022-окуу жылында мектептер аралык” Футбол лигасында” 2-орун

2021-2022-окуу жылында №21 жергиликтүү башкаруу органы уюштурган “Пионербол” мелдеште 1-орун

2021-2022-окуу жылында Свердлов району боюнча балдар арасында болгон “Волейболдо” 2-орун

2022-2023-окуу жылында Свердлов району боюнча “Ордо” оюнунан 2-орун

2022-2023-окуу жылында  Свердлов району боюнча балдар арасында «Волейболдон» 1-орун

2022-2023-окуу жылында Бишкек шаары боюнча балдар арасында “Волейболдон”  3-орун

  Мектептин ички көзөмөлү

Окуу-тарбия процессинде мугалимдердин эмгектеринин жыйынтыгы, педагогикалык анализдеринин жүргүзүү үчүн ички көзөмөл

     Максаты:

  1. Предметтик мугалимдердин мамлекеттик иш кагаздарынын аткарылышын көзөмөлдөо.
  2. Окуу-тарбия процессинде мугалимдердин ситемалуу сабактын өтүлүшүн, ошондой эле сабактын формасын максатын,ыкмасын туура коё билүүлөрүн текшерүү.
  3. Окуучулардын билим сапаттарын этап этап менен көзөмөлгө алуу.
  4. Предметтик мугалимдерге методикалык жардам көрсөтүү.
  5. Мугалимдердин тажрыйба алмашышы.
  6. Билим берүү башкармалыгынан келген тапшырмалардын аткарылышын көзөмөлдөө
  7. Окуу тарбия процессинин программаларнын  так аткарылышын жана кетирген кемчиликтерин талкуулоо.
  8. Жогорку денгээлде өтүлгөн сабактарды мектеп ичине жайылтуу.
  9. Мугалимдердин жоопкечилигин жогрулатуу, эфективдүү сабак берүүнүн жаны ыкмаларын практика менен айкалыштурып өтүүсүн көзөмлдөө.
  10. Мектептин документтеринин толтурулушуна системалуу көзөмөл жүргүзүү.

Төмөнкүдөй багытта көзөмол жүргүзүү:

– педагогикалык кадрлардын иштерин көзөмөлдөө;

– окуучулардын билимин жана билгичтиктерин көзөмөлдөө;

– жалпыга билим берүү боюнча көзөмөлдөө;

– сабактын системалуу өтүлүшүн көзөмөлдөө;

– мектептин иш кагаздарын  көзөмөлдөө.

Ички көзөмөл жүргүзүүнүн негизинде окуучулардын билим денгээлин, билгичтиктерин, кабыл алуусун администрация тарабынан текшерилди.Жарым жыл жыл ичинде Билим берүү башкармалыгынан төмөнкүдөй предметтерден билим сапатын текшерүү үчүн текшерүү иштер алынды:орус тилинен (5-11кл), алгебра (10-кл), георафия (11-кл), химия (10-кл), чет тилинен (5-кл), кыргыз тилинен, информатикадан,  башталгыч класстарынан кыргыз тилинен (2-4-кл).

Мектептин проблемасы “Окуу тарбия процессинде заманбап технологияларды пайдалануу аркылуу, окуучулардын билим сапатын жогорулатуу жана компетенттүүлүккө тарбиялоо”.

Ар бир мугалим заманбап технологияларды пайдалануу аркылуу окуучуларды сапаттуу окутуп,тарбиялоого канчалык канчалык  даражада  профессионалдуу  мамиле  жасашына, канчалык  ал  өзүнүн  педагогикалык устатынын, идеалык  ишенимин, эрудициясын  жана  жалпы маданиятын  өркүндөтө   ала  тургандыгына  көз  каранды. Мектептин ишин “Билим берүү законуна” ылайык түп тамырынан жаңылоо маселеси ар бир мугалимдин иши.  Мектеп  ишин жаңылап  жакшыртуунун бардык  маселелеринин  ичинен окуу  предметтерин жогорку  илимий-методикалык деңгээлде окутуунун негизинде  окуучулардын билимдеринин, билгичтиктеринин жана  көндүмдөрүнүн сапатын  кескин  түрдө  жогорулатып, алардын  окууга болгон   милдеттүүлүктөрүн  күчөтүү, жоопкерчиликтерин  сездирүү,  окуу-таанып  билүүчүлүк ишмердүүлүктөрүн өркүндөтүү эң  башкы  милдет  болуп  эсептелет.                                Бул  милдетти практикалык  жактан  жалпы  мектептерге иш  жүзүнө  ашыруу – өз иштеринде  мыкты  ийгиликтерди  камсыз  кылып  жатышкан   мугалимдердин  алдыңкы  педагогикалык  жана  инновациялык  тажрыйбаларын  системалуу  түрдө  иликтеп  үйрөнүүнү,  жалпылоону  жана  жайылтууну  өтө  курч  талап  кылып  олтурат.

Мектеп педогогикалык-психологиялык проблемасынын  IV этабында иштеп жатышат. Мектепте мугалимдердин өз билимин оркүндөтүү графиги түзүлүп, бекитилген. Мугалимдер алдынкы педагогикалык инновациялык, заманбап тажрыйбаларды пайдалануу, сабактарда колдонуунун үстүндө иштеп жатышат. Методикалык иштердин планы түзүлгон, жаш мугалимдер менен иштөө дагы талапка жооп бергидей уюштурулган, жылдык план түзүлгөн насаатчылар бекитилип, жоболор менен тааныштырылып, насаатчы мугалимдердин сабактарына киргизүүнун графиги түзүлүп, сабактарга кирүү уюштурулган.

Билим берүү программаларынын катталуусу боюнча маалымат:

2015-жылы алгач каттоодон өткөн.

Мектеп электрондук дареги: dordoi94@gmail.com

Мектептин сайты: http//94.edubish.kg

Мектептин жетекчиси боюнча маалымат:                                                                                                              Ажыгулова Кенже Кадыровна 2023-жылдын март айынан бери эмгектенет.                                                              Тел:0707931474  Эл. дареги: [email protected]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Общие сведения об общеобразовательного  организации

 

№ п\п № школы руководитель Адрес Телефон, факс Эл.почта Рег.номер Язык обучения Год основания
1 94 Оморова Э.К ж/м Дордой,12у. 90-72-57 [email protected] 148616-3301-М-е кыргызский 2015

 

1.1.Ресурсная база общеобразовательной  организации

Район № СШ Фонд

зараб-й

платы

(тыс) сом

 

Проект

мощ-ь

 

Вид здания Вид отопления Спорт.

зал

 

Спорт.

площ-а

Акт-е

зал

Кол-во

посад-х

мест

в акт-е

зале

Бас

сей

н(площадь акватории)

Пришк-я террит-я (площадь,

кв.м.)

 

Типовое Нетипов. Смеш-ый ТЭЦ Электр. Газ-элво Газ Угольное
Свердловский 94 960 + + + + + 150

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Учебные кабинеты, ТСО

 

№ СШ Кабинетная система (КС) Техническая оснащенность (кол — во) Столовая

(кол-во

посад.  мест)

ОИВТ Гос.язык Труд.об. физики химии ДПМ Мед.

пункт

компью

теры

принтер ксерокс телевизор факс муз.

центр

проектор Кодоскоп (графопр) Интер-актив

доска

Интерактивная система
94 1 2 2 1 1 1 1 18 4 4 3 3 1 120

2.Учебно-методическая литература (тыс. сом)

п\п

№ СШ Библиотечный

фонд школы

(сом)

Учебной

литературы

(штук)

Художественной литературы

(штук)

В т.ч. приобретено за 2017/18 уч.г.
Учебной и методической литературы (сом) Художественной

литературы (сом)

1 94 2 497 670 сом 72 тыйын 14 111 136 256 959 с 39 т 50 032 с 83 т

 

3.Состав педагогических кадров

Район № СШ Всего

учителей

Членов админ-ции Кол-во МОП (вместе с зам.дир.

по АХЧ)

Наличие

 

Прошли курсы переподготовки

в  2018/119уч.г.

Молодых специалистов

(стаж до 3-х лет)

соц.

педагога

психолога
Свердловский 94 104 10 27 2 1 10 37

 

3.1. Квалификация кадров

Район 

 

 

№ СШ Всего

пед.

работ

ников

2018/19 учебный год 2018/2019 учебный год
Высшее Н\высшее Среднее специ-ое Среднее, из них учатся заочно Высшая категория Первая категория Вторая категория Без категории
Свердловский 94 93 75 8 9 1

 

3.2 Педагогический стаж, награды

Район № СШ Всего

пед.

работ

ников

Стаж работы    2018/19 уч. год Награды
лет Кол-во пенсио-

неров

На

род.

учит.

КР

Засл. учит.

КР

Отлич.

образо-вания

КР

Грамота МоиН КР,

/мэрии

Ученая степень Медаль Данк
До

5-ти

5- 10

 

10-15 15-25 Свыше

25-ти

Свердловский 94 104 56 10 3 13 12 10 4 1

 

 

 

 

 

4.Сведение  о контингенте

 

4.1.Движение учащихся

№ С0Ш Количество учащихся по  учебным годам
2015-2016 2016-2017 2017-2018  

2018-2019

На начало года На конец

года

Прибыло

за год

На начало года На конец года Прибыло за год На начало года На конец года Прибыло за год

(-выбыло)

началогода

 

 

На конец года

Прибло за год(выбыло)
94 1507 1631 224/  выб-100 2178 2145 309/ выб-342 2552 2483 248/ выб-301 2739 2828     386/выб297

 

4.2.Контингент учащихся (кол-во классов-комплектов/ кол-во учащихся)

Класс-комплект-74, кол-во уча.-2828

 4.3. Количество выпускников

9-класс- 218учеников,  11-класс- 108 учеников

 4.4. Успеваемость и качество знаний 30%, 100%

 

 

 

 

 

 

№ СШ Общее кол-во

учащихся

Количество класс — комплектов,

количество учащихся  по ступеням

Количество выпускников Успеваемость и качество знаний
На

нач. года

На конец года 1-4

классы

 

5-9

классы

 

10-11

классы

 

9

кл

С

отл

11

кл

С

отл

Докум-ы

особого

образца

Успе

вае

мо

сть

Ка

чест

во

 

Вто

ро

год

ни

ки

На

осень

Кл.

ком-тов

Кол-

во

Кл

ком-тов

Кол-

во

Кл

ком-тов

Кол-

во

   
9 11
94 2739 2828 38 1445 31 1166 5 218 218 108 30% 100%

 

 

 

 

 

 

4.4 Организация учебного  процесса

 

№ СШ Кол-во

школ

Кол-во уч-ся

на конец года

Количество учащихся, обучающихся в классах Режим работы учреждения,

сменность

Нач. занятий Какие

иностр. яз.

изучаются

базисное

обучение

гимнази

ческих

лицей

ских

ЗПР Обуч.

на дому

 

94

2 2828 2828 + 08:00 английский

 

 

 

 

 

 

5.Организация воспитательного процесса

№п\п Школа № Наличие

кружков

секций,

факуль-

тативов,

Охват

детей

 

 

 

Структура

школьного

самоуправления

Название детской

организации,

Охват

детей

(кол-во)

 

 

Учащиеся группы:

неблагоп. семьи, риска,

ИДН, ВШУ

Небл.

семьи

Риска ИДН ВШУ
1 94 12 665 “Мектеп  парламенти” “Манас  уюму” 10 10 15

 

 

 

5.1.Всеобуч

№ СШ 2015-2016 2016-2017 2017-2018
Кол-во

детей

на микро-

участке

Из них обуча-я

в данной школе

Не

обуч-ся

Число

первокл.

Кол-во

детей

на микро-

участке

Из них обуча-ся

в данной школе

Не

обуч-

ся

Число

первокл

Кол-во

детей

на микро-

участке

Из них

обуча-ся

в данной школе

Не

обуч-ся

Число

первокл.

2145 1790 355 318 2795 2520 275 379

 

5.2.Социальный  паспорт  учащихся

  2018-2019 учебный год
№ СШ Сироты Полуси-роты Дети  из непол. сем. Инв в школе Инв на дому Из мног семей

 

Черноб. Баткен. Афган. Беженцы Родит. Инв-ы Из небл семей Мало-обесп. Дети участников 7 апреля
94 14 25 215 7 1 230 26 94 86

 

  1. Методическая деятельность

 

 

 

 

6.1.Психолого – педагогическая тема

 

Школа Наименование психолого-педагогической  темы Годы разработки На каком

этапе  находится

1 94 Жогорку  деңгээлде  негизги  жана  предметтик  компетенттүүлүктү  калыптандыруу  билим  берүүнүн  максатына  жетишүүнүн  жолу. 2015-2016 3- этап

 

  1. 2 Количество, проведенных районных, городских и республиканских семинаров на базе школы
 

     № СШ 

2015-2016 2016-2017 2017-2018 2018-2019
Школьные Районные Городские Респуб-е Школьные Районные Городские Респуб-е Школьные Районные Городские Республик-е
94 1 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.3.Методическая  деятельность общеобразовательной организации.

Разработка информационно- методических материалов (пособий, учебников и т. п.)

№ п\п № школы

 

 

Разработка

информационно- методических материалов

(пособий, учебников и т. П.)

Экспериментальная работа.

Количество экспериментальных

площадок (их наименование)

Какие инновационные пед. техноло-гии апробированы и могут быть обобщены на городском уровне с  проведением обучающих  семинаров
1 94 Назарбекова Б.К. учитель   начальных  классов.

“Тамга  жана  муундар”

 

 

  1. Наличие противопожарных средств

п/п

№ школы количество огнетушителей количество противопожарных

щитов

количество

пожарных рукавов

обработка деревянных заполнений кровли установка АПС наличие планов

эвакуации

1 94 40 2 + + +

 

 

п/п

№ школы Наличие противопожарных средств (перечислить) Их количество Требуется

дополнительно

Количество

 

1 94 Огнетушители

Пожарный щит в комплекте

Пожарные рукава

Пожарные гидранты

Пожарный кран

Ящик с песком

Обработка деревянных заполнений кровли

Установка АПС

40

2

1

2

+

+

Огнетушители  

Пожарный щит

Рукава с комплектацией

Обработка деревянных заполнений кровли

Установка АПС

Шланг

Лопата

Замер электроизоляции

Багор

Пожарный гидрант

5

1